Ügyfélszolgálat: 06-70-703-8358 vagy 06-80-296-881 Meg Akarok Gyógyulni

Ízületvédő gabonafélék – 3. rész

glutenmentes_gabonak

A kicsit különlegesebb gluténmentes gabonafélék után, most két olyat mutatok be Neked, amelyek nagy valószínűséggel a Te konyhádban is megfordultak már. Azonban, mert eddig nem tudtad, hogy milyen jótékony hatásai vannak az ízületeidre, lehet, hogy eddig mellőzted őket. Viszont ez most meg fog változni!

 

A kínaiak mindennapi kenyere – a rizs

 

A világon több milliárd ember fogyasztja és bizony a Kelet-Ázsia-i emberek számára a rizs olyan, mint nekünk a kenyér. El se tudják képzelni a napjukat nélküle.  És lehet, hogy hamarosan már Te sem!

A rizs tápanyagtartalma sok mindentől függ, hogy milyen fajta rizs (fehér, barna, fekete vagy ép zöld bambusz rizs), hol termett, hogyan dolgozták fel és még attól is, hogy hogyan főzzük meg. Azonban megnyugtatlak, hogy bármelyik rizst is választod, akkor is hozzájutsz az alábbi ásványokhoz: magnézium, mangán, vas, kalcium, nátrium és foszfor. Emellett a B-vitamin család különböző tagjait is megtalálod a rizsben.

A rizs kiváló fehérje forrás, ami mint tudod elengedhetetlen az izomzat, számára és mert a rizs hipoallergén tulajdonságokkal is rendelkezik, így azok is bátran fogyaszthatják és hozzájuthatnak proteinhez, akik amúgy ételallergiával küzdenek.

Alacsony glikémiás indexe miatt a vércukorszintet is szabályozza a rizs. De a legnagyobb érdeme, ami miatt ha eddig kevés rizst ettél is ezután biztosan többet fogsz, az az, hogy gyulladáscsökkentő hatása van.

 

A lovak kedvence a Tied is lesz

 

Régebben a lovaknak adták ezt a gabonát, de ma már az egészséges ételek fogyasztói és a fogyni vágyók körében is egyre népszerűbb a zab fogyasztása. Ez egyáltalán nem csoda, hiszen a reggeli zabkását pillanatok alatt el lehet készíteni. Tehát gyorsan juthatunk táplálékhoz, ami ráadásul roppant egészséges is, hiszen tele van vitaminokkal és ásványi anyagokkal. A zabban megtalálható többféle B-vitamin is és az E-vitamin is. Ugyanakkor tartalmaz esszenciális zsírsavakat, kalciumot, magnéziumot, cinket, foszfort, vasat és káliumot is. És a már korábban bemutatott gluténmentes gabonafélékhez hasonlóan, a zab is kitűnő fehérjeforrás és a glikémiás indexe is megfelelő. (Ha nem tudnád mi a glikémiás index, akkor javaslom, hogy töltsd le ingyenes e-book-unkat, az Artrózis kezelés 5 főbűnét. Abból megérted miért fontos, hogy tisztában legyél azzal, hogy melyik ételnek mekkora a glikémiás indexe.)

A zab gazdag rostokban, ezért egyfelől rendbe teszi az emésztésedet, másfelől pedig hosszan tartó jóllakottság érzést ad és ezért kevesebb kalóriát veszel magadhoz. Ez pedig ugye tudod mivel jár? Igen, jól sejted. Ez fogyással jár! Ha pedig leadsz egy-két felesleges kilót, akkor az ízületeid is fellélegeznek, hiszen kisebb terhelés van rajtuk.

És ha még nem tudtad volna, akkor most elárulom Neked, hogy bizony a zab is gyulladáscsökkentő!

Ezért, ha legközelebb azt hallod valakitől, hogy : ”Zabot eszel? Mi vagy Te ló?” (nekem már mondták) akkor tégy úgy, mint aki meg se hallotta volna. Ne törődj vele. Elvégre az ízületeid egészsége fontosabb, mint az, hogy mások mit gondolnak az általad fogyasztott ételekről.

 

A földből jövő tej

 

Talán még emlékszel az Edd egészségesre az ízületeidet cikkünkre, amiben elmondtam, hogy miért javasolt elhagyni az állati eredetű tejet ízületi porckopás esetén. Ugyanott említettem meg a rizs és zab tejet is, mint lehetőséget, amennyiben továbbra is szeretnél tejet inni vagy felhasználni az ételeid elkészítése során.

Ez is mutatja, hogy milyen sokoldalúan lehet felhasználni a rizst és a zabot is. És noha ebben a cikkben igyekeztem arra fókuszálni és csak azon jótékony hatásaikról beszélni, amik az artrózis elleni küzdelemben segítenek Téged, még számos előnyük van, amire most nem tértem ki. Így például a zab erősíti az immunrendszert is például.

Mindezek alapján azt hiszem valóban érdemes lesz gyakrabban fogyasztanod őket. A szervezeted és azon belül is az ízületeid biztosan hálásak lesznek Neked érte. És emiatt te is sokkal jobban fogod érezni magad a bőrödben!

Ízületi fájdalmaktól mentes napokat kívánok és találkozunk jövő héten ugyanitt, ugyanekkor!

Hogyan gyógyulj ki a porckopásból?

artroflex plus ingyenes videó
Szeretnéd tudni, hogyan gyógyulhatsz ki a porckopásból, és szabadulhatsz meg a fájdalmaktól, kevesebb mint 47 nap alatt?


Az Artrózis Kezelés 5 Fő bűne

Ingyenes e-book tanulmány

A porckopással küzdők 99%-a emiatt az 5 hiba miatt nem gyógyul ki soha a betegségéből. Ha te elkerülöd ezeket a hibákat, akkor:

  • MEGSZABADULHATSZ a reggeli kínzó DERÉKMEREVSÉGTŐL
  • CSÖKKENNI FOG az ízületeidet kínzó FÁJDALOM
  • Végérvényesen ELKERÜLHETED a PROTÉZIS MŰTÉTET
  • JAVULNI FOG az ízületeid mozgástartománya, és a RUGALMASSÁGA

KÉREM AZ INGYENES TANULMÁNYT

artrózis kezelés