Ügyfélszolgálat: 06-70-703-8358 vagy 06-80-296-881 Meg Akarok Gyógyulni

Így könnyíts az ízületeidre nehezedő terheken

gyomberes-uborkas-citromos-viz

A következő hetekben el fogom árulni, hogyan tudsz tartósan könnyíteni az ízületeidre nehezedő terheken. Ennek az egyik módszere az alkatodnak megfelelő testúly megőrzése, a másik módszer pedig a rendszeres és jól meghatározott testmozgás. Lényegében véve a két módszer egybefonódik.

Lehetsz túlsúlyos vagy karcsú, a következő hetek cikkei mind hasznos információt adnak majd Neked. Ugyanis nem az a célunk, hogy "piszkafává" alakítsunk, hanem az, hogy megállítsuk a hízást és esetleg beindítsuk a fogyást. És főként, hogy megtanuld a helyes testmozgást, ami nemhogy tovább koptatná az ízületeidet, hanem ép ellenkezőleg, táplálékhoz juttatja azokat és így gátolja a további kopást.

 

Csapjunk a lovak közé  avagy Hogyan kezdjem?

 

Ne félj nem foglak ostorral  verni, hogy most azonnal szalad körbe az épületet, amiben laksz. Kezdésként ez még akkor is elvárhatatlan lenne, ha nem küzdenél súlyfelesleggel és ízületi porckopással.

Én egyet értek azzal, hogy minden kezdet nehéz. Ezért számomra a testsúlyom megőrzése nem intenzív testmozgással kezdődik. Annál sokkal komótosabb vagyok. Mindent szeretek apránként, lépésről lépésre elérni. És valójában ez a titka a tartós fogyásnak is. Ami hirtelen súlyvesztést ígér, az nagy valószínűleg csak rövid ideig tart. Mert nem ad elég időt arra, hogy beépítsd a mindennapi szokásaid közé a fogyáshoz vezető módszert. Ezért mihelyt abba hagyod, akár a leadott kilók dupláját is visszaszedheted rövid időn belül.

Azonban, ha apró lépésenként éred el a fogyást, akkor elég időt adtál az agyadnak ahhoz, hogy az ”új szokásaidat” alapvető, mindennapos szokásokká alakítsa. Ezért a fogyásod tartós lesz, hiszen már természetes lesz számodra, hogy a ”régi-új szokásaid” szerint éld a napjaidat.

 

Hagyd el a színes cukros lét

 

Szerintem az egészséges és természetes súlyvesztés/megőrzés legegyszerűbb módja az, hogy vizet iszunk.

Nem tudom, Te hogy vagy vele, vagy hogy az ismeretségi körödben mi a jellemző, de én azt tapasztaltam, hogy nagyon sokan félreértik azt, hogy napi 2L folyadék elfogyasztása javasolt.

Van olyan barátom, aki régebben egész nap alig ivott meg talán két pohár vizet. Helyette kávét és üdítőket fogyasztott. De büszke volt arra, hogy napi szinten akár több, mint 2L folyadékot is fogyasztott. Tehát betartotta az előírtakat. Aztán egyszer ”véletlenül” elolvasta az üdítők címkéjét és meglepődött azon, hogy mennyi kalória és cukor van egyes üdítőkben. Persze az olvasást az előzte meg, hogy egy rutin laborvizsgálat során kritikusan magas volt a vércukorszintje. És megilyedt, hogy ez milyen következményekkel járhat a jövőben, ha nem változtat az életvitelén. (ízületi porckopás és/vagy diabétesz)

Végül úgy döntött, hogy leszokik az üdítőkről. Mihelyt elhagyta ezt a rossz szokását és elkezdett üdítők helyett vizet inni, úgy olvadt le róla 1-2 kiló súlyfelesleg és állt vissza a normális tartományba a vércukorszintje.

De emellett bónuszként pénzt is spórolt (nem költött üdítőkre), amit másra fordíthatott.

melegviz

Igyál, mint a gödény

 

Azt javasolnám, hogy:

  • Reggel éhgyomorra igyál meg egy-két pohár melegvizet. (A melegvíz ilyenkor gyorsan átmossa a szervezetedet és segít a gyors anyagcserében. Hozzájárul a vérkeringés felpezsdítéséhez is, ami az ízmokra is lazzító hatással van.)
  • Étkezések előtt fél órával igyál meg egy pohár vizet. (Kutatások bizonyítják, hogy ez hozzájárul az éhség csökkentéséhez és emiatt közel 60 kalóriával kevesebbet viszel be a szervezetedbe étkezésekként. Ez havi 2 kiló mínuszt jelent. Persze ez nem azt jelenti, hogy minden hónapban leadsz 2 kg-ot, hanem azt, hogy nem teszed magadra ezt a felesleget. Azaz tartod a súlyodat.)
  • Étkezések után megint csak javasolt egy pohár melegviz megivása. (Kutatások szerint amíg a hidegvíz megköti az ételekben levő zsírokat, amik így lerakódnak a bél falán, addi a melegvíz hozzájárul ezen zsírok feloldásához és kipucolja a belekből azokat.)
  • Napközben is folyamatosan kortyolgass vizet. (Ritkábban jut eszedbe majd, hogy rágcsálj valamit, mert van más amivel levezesd a stresszt, elűzd az unalmadat vagy segítsen fókuszálni.)

Persze elég unalmas tud lenni egész nap vizet inni. De erre is van megoldás!

 

Őrült egészséges, fogyaszt és még a az ízületi gyulladást is visszaveri

 

Az első két pohár víz után már nekem is nehezmre esik megint vizet inni. Ezért különbözö megoldásokat találtam erre a problémámra.

  1. 2-3 gyömbér karikát öntök le 2-3 alkalommal melegvizzel. A gyömbér kis csípős ízt ad a vizemnek  és beindítja az emésztést. De ahogy azt már annyiszor elmondtam, a gyömbér gyulladáscsökkentő is. Ezért ha gyulladásban vannak az ízületeid, az izmaid vagy bármelyik másik szerved ez a gyömbéres víz enyhülést hoz majd.
  2. A klasszikus citromos víz avagy a limonádé. Ezt mindenki ismeri, úgyhogy nem is beszélnék róla sokat. Mindketten tudjuk, hogy tele van C-vitaminnal, ami kifejezetten jót tesz az ízületeknek is (nem csak az immunrendszernek), ezért van az Artroflex Plusban is belőle.
  3. Az uborkás víz, akárcsak a citromos víz, tele van vitaminokkal, antioxidánsokkal és ásványokkal. De az uborka még ráadásul gyulladáscsökkentő is!

Vagyis akármelyik módszert is választod, hogy feldobd a vízedet, nem csak az alkatodnak megfelelő normális testúlyod megőrzéséhez járulsz hozzá. De még az ízületi gyulladást is megelőzöd.

A módszereket külön-külön is kipróbálhatod, de össze is kombinálhatod őket.

Az uborkás-citromos víz kifejezetten jól tud esni a nagy melegben. Ehhez elég egy fél citrom és egy negyed uborka. Ezeket szeleted fel és öntsd fel 1-1,5L vízzel. Majd hagyd pihenni kb 1 órát, hogy az ízek összeérjenek. Ezt a keveréket többször is felöntheted vízzel, de én négynél többször nem szoktam felönteni ugyanazt a keveréket, mert szerintem veszít az ízéből és már a vitamin tartalma is alacsonyabb.

Látod, nem kell egyből spártai testmozágsra vagy extrém diétára gondolni, ha életmódváltást szeretnél az egészséges ízületek megőrzése vagy visszanyerése miatt. A legtöbbünk képtelen hirtelen változásra. És vagy bele sem kezdünk az életmódváltásba, vagy hamar feladjuk.

Ezért ajánlom Neked is, hogy lépésenként haladva változtass, de mindenképpen tedd meg az ízületeid miatt.

Kezd ma egy pohár vízzel és lassan haladunk tovább a következő hetekben.

Ízületi fájdalmaktól mentes napokat kívánok és találkozunk jövő héten ugyanitt, ugyanekkor!

Hogyan gyógyulj ki a porckopásból?

artroflex plus ingyenes videó
Szeretnéd tudni, hogyan gyógyulhatsz ki a porckopásból, és szabadulhatsz meg a fájdalmaktól, kevesebb mint 47 nap alatt?


Az Artrózis Kezelés 5 Fő bűne

Ingyenes e-book tanulmány

A porckopással küzdők 99%-a emiatt az 5 hiba miatt nem gyógyul ki soha a betegségéből. Ha te elkerülöd ezeket a hibákat, akkor:

  • MEGSZABADULHATSZ a reggeli kínzó DERÉKMEREVSÉGTŐL
  • CSÖKKENNI FOG az ízületeidet kínzó FÁJDALOM
  • Végérvényesen ELKERÜLHETED a PROTÉZIS MŰTÉTET
  • JAVULNI FOG az ízületeid mozgástartománya, és a RUGALMASSÁGA

KÉREM AZ INGYENES TANULMÁNYT

artrózis kezelés