Ügyfélszolgálat: 06-70-703-8358 vagy 06-80-296-881 Meg Akarok Gyógyulni

Őszi eső fájdalmat és gyulladást hoz, védd magad!

idos_holgy_eso

"Itt az ősz, itt van újra", de nem szép és nem kedves ez én nekem. És ha jól gondolom, akkor Neked sem.

Egész egyszerűen azért, mert bizonyára már sajnos Te is megtapasztaltad, hogy az ősz egyre nyirkosabb és hűvösebb napjai, élesen beléd hasító kínzó fájdalmakat rejtegetnek. Az ízületi porckopás okozta fájdalmak és gyulladások ilyenkor ugyanis gyakran meglátogathatnak. És náluk rosszabb hívatlan vendéget el se tudok képzelni!

Ezért úgy döntöttem, hogy fel hívom a figyelmedet arra, hogy bizony a kellemes nyári napoknak vége. És jobb előre felkészülni arra, hogy a nyirkos és hideg időben kiújulhatnak vagy felerősödhetnek a különböző ízületi problémáid.

Úgyhogy ma arra szeretnék tippeket adni Neked, hogyan tudsz felkészülni a közelgő egyre nyirkosabb és hidegebb időre. Hogyan tudsz megfelelően védekezni ellene? És hogyan kerülheted el azt, hogy az ízületi porckopás leküzdhetetlennek tűnő akadályokat görgessen eléd.

 

Ha nem mozogsz, berozsdásodsz

 

Sokszor találkozom olyan emberekkel, akik azt mondják, hogy azért nem mozognak, mert így is fáj a térdük, derekuk, válluk... hogy nem tudnak felmenni az első emeletre vagy épp elmenni a sarki boltig bevásárolni. Elárulom Neked, hogy sokkal rosszabbat nem is tehetsz magadnak annál, hogy nem mozogsz rendszeresen.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a rendszeres és helyes mozgás artrózis esetén is!

Hiszen csak mozgás révén juthatnak értékes tápanyaghoz az ízületeid. És bizony ezekre a tápanyagokra szükségük van ahhoz, hogy egészségesen és jól működjenek. Gondolj csak bele, az egészséges gyerekek mennyit izegnek -mozognak. És ha elesnek, akkor sem törik össze magukat. Ezzel szemben azok a gyerekek, akik alapvetően keveset mozognak, ha elesnek sok esetben össze is törik magukat. Igaz ez az idősebbekre is. Akik rendszeresen mozognak, azoknak az ízületei és csontozata ellenállóbb, azokéhoz képest, akik mozgáshiány életvitelt folytatnak.

Tehát az a tanácsom, hogy válassz egy mozgásformát, amit rendszeresen tudsz végezni és ezáltal juttasd tápanyaghoz az ízületeidet. A mozgás hatására az étrend kiegészítőd is jobban hat majd!

Három egyszerű, otthon is biztonságosan végezhető gyakorlatot találsz az Így könnyítsd az ízületeidre nehezedő terheken – 5. rész című blogcikkünkben. A megtekintéséhez csak kattints erre a sorra!

 

Barát vagy ellenség az ételed

 

A rendszeres mozgás mellett az is nagyban befolyásolja az ízületeid állapotát, hogy mit eszel. Erről is rengeteget beszéltem már Neked, de úgy érzem, hogy még mindig nem eleget. Legalábbis, ha szomszédasszonyomra gondolok, akkor így látom.

A szomszédasszonyomnak ugyanis hiába mondom, hogy egyen több zöldséget és gyümölcsöt, mindig azt látom, hogy süteményekkel, kekszekkel és ropikkal van tele a konyhája. És hiába mondom neki, hogy igyon több vizet, mindig valami cukros üdítővel kínál engem is. Pedig egy pohár citromos víznek vagy egy zöld teának jobban örülnék, hiszen ezek ízület barátok. De mert nem ”elég drága” ezért, mintha szégyellné, hogy csak vízzel kínál. És előveszi, a már amúgy is felbontott üdítőt és azzal kínál.

De félre ne érts, nem akarom bántani a szomszédasszonyomat, már csak azért sem, mert megértem. Így szocializálódtunk és emiatt nehéz új szokásokat felvenni. És ezt még az sem könnyíti meg, hogy tudod, hogy végső soron a saját egészséged múlik ezeken az új és helyes étkezési szokásokon.

Ettől függetlenül remélem, sikerül kialakítanod egy egészségesebb étkezési rendszert magadnak!

Hogy ezt támogassam, felsorolok itt most Neked, néhány cikket, amit érdemes lenne elolvasnod. A cikkek címére kattintva azonnal olvashatod is őket.

  1. Így könnyíts az ízületeidre nehezedő terheken – 4. rész
  2. Edd egészségesre az ízületeidet
  3. Tudtad, hogy a glutén árthat az ízületeidnek? (kiegészítésként olvasd el az Ízületvédő gabonafélék és az Egszség-lisztek az ízületekért cikksorozatainkat is)
  4. Porcerősítő étrend
  5. Kérsz egy kis reggeli mérget?
  6. A zsírok a barátaid vagy az ellenségeid?
  7. Eszel egy kis reggeli mérget?

 

Válassz segítő társat!

 

A harmadik tippem, hogy sikeresen megelőzhesd az ősz hozta ízületi fájdalmakat és gyulladást, hogy válassz egy minőségi étrend kiegészítőt!

Rengeteg olyan étrend kiegészítőt lehet találni a piacon, amit ízületi problémákra ajánlanak. És sok köztük ízületi porckopás megelőzésére van. De korántsem mindegy, hogy milyen összetevőket és hatóanyagokat tartalmaznak ezek a készítmények! Hiszen lényegében ezen múlik, hogy a választott étrend kiegészítő valóban használ-e vagy sem.

Ha van elég időd és türelmed, akkor nyugodtan kísérletezz a piacon található étrend kiegészítőkkel. Úgy legalább saját magad is megállapíthatod, hogy a megvásárolható étrend kiegészítők többsége nem használ. És nem az lesz, hogy csak azért mondok ilyesmit, hogy lejárathassam egyik vagy másik terméket.

De ha tényleg pozitív eredményre vágysz és szeretnéd megtapasztalni, hogy milyen egy minőségi étrend kiegészítő, ami valóban használ ízületi porckopás esetén, akkor azt javaslom, hogy válaszd az Artroflex Plust!

Ez a készítmény ugyanis csak olyan természetes hatóanyagot tartalmaz, amire tényleg szüksége van a szervezetednek ahhoz, hogy megőrizze és visszanyerje az egészséges ízületeidet. Ráadásul mellékhatásoktól is mentes, hiszen nincs benne hozzáadott kemikália sem. II-es típusú kollagén peptidben bővelkedik, továbbá tartalmaz C-vitamint és kurkumint. De mind erről bővebben is olvashatsz, ha erre a sorra kattintasz.

Nem akarlak se le-, se rábeszélni semmire! A döntés a Te kezedben van!

De ha szeretnél időt és hosszú távon pénzt is spórolni magadnak (azzal, hogy sikeresen elkerülöd a protézis műtétet), akkor betartod a fent leírt tippjeimet.

És ha úgy döntesz, hogy adsz egy esélyt az Artroflex Plusnak is, akkor KATTINTS IDE

Mindenképpen megéri anyagilag, ha a héten rendelsz!

Ízületi fájdalmaktól mentes napokat kívánok és találkozunk jövő héten ugyanitt, ugyanekkor!

Hogyan gyógyulj ki a porckopásból?

artroflex plus ingyenes videó
Szeretnéd tudni, hogyan gyógyulhatsz ki a porckopásból, és szabadulhatsz meg a fájdalmaktól, kevesebb mint 47 nap alatt?


Az Artrózis Kezelés 5 Fő bűne

Ingyenes e-book tanulmány

A porckopással küzdők 99%-a emiatt az 5 hiba miatt nem gyógyul ki soha a betegségéből. Ha te elkerülöd ezeket a hibákat, akkor:

  • MEGSZABADULHATSZ a reggeli kínzó DERÉKMEREVSÉGTŐL
  • CSÖKKENNI FOG az ízületeidet kínzó FÁJDALOM
  • Végérvényesen ELKERÜLHETED a PROTÉZIS MŰTÉTET
  • JAVULNI FOG az ízületeid mozgástartománya, és a RUGALMASSÁGA

KÉREM AZ INGYENES TANULMÁNYT

artrózis kezelés